Kuidas osta ja vahetada Baltic Shuttle bussipileteid

Üldine teave piletite ostmise kohta Baltic Shuttle'i veebisaidil

Baltic Shuttle Tickets Online ➚ süsteemis (edaspidi "süsteem") on piletite ostmine võimalik nii ilma registreerimata kui ka süsteemis registreerumisega.

Iga pileti ostmise korral teavitatakse reisijat ning saadetakse talle tellimuse number ja PIN-kood tellimuse haldamiseks e-posti aadressile.

Ilma registreerimiseta ostetud piletid saab hiljem lisada reisija kontole süsteemis.

Piletite vahetamine on võimalik ainult siis, kui need on lisatud teie kontole süsteemis, st koos registreerimisega süsteemis.

Piletite tagastamine on võimalik ilma registreerimiseta, tellimuse numbri ja PIN-koodi alusel.

Registreerimine võimaldab teil ka koguda reise, et saada allahindlust. Varem tehtud reise saab ka pärast registreerimist oma kontole lisada.

Kui ostate pileteid pärast registreerimist ja süsteemi sisselogimist, lisatakse ostetud piletid automaatselt teie kontole.

Pileti ostmine

Piletite ostmise süsteem ➚ Baltic Shuttle bussireiside jaoks

Piletite ostmine ilma süsteemis registreerimata

  1. Valige marsruudi otsingu ekraanil oma lähtepunkt ja soovitud sihtkoht. Valige väljumiskuupäev ja vajaduse korral ka tagasisõidukuupäev, kui soovite osta edasi-tagasi pileteid korraga. Tehke marsruudiotsing antud kuupäevade kohta.
  2. Valige otsingutulemustest iga sihtkoha jaoks sobiv reis. Kui otsing ei ole edukas, kontrollige meie veebisaidil, millistel nädalapäevadel reis(id) on saadaval, ja muutke kuupäevi. Kui olete leidnud sobivad reisid, jätkake piletite ostmist.
  3. Ostuaknas täitke kõik nõutavad väljad. Kirjutage oma nimi nii, nagu see on ametlikus dokumendis. Veenduge, et sisestate oma e-posti aadressi - saate broneeringu ja piletite haldamiseks PIN-koodi. Istekohad bussis valitakse automaatselt, kuid võite ka ise istekohti valida.
  4. Järgmisel ekraanil saate maksta lisapagasi ja jalgrataste eest. Pileti hind sisaldab ühte käsipagasiühikut ja ühte pagasiühikut. Lisapagasi eest tasumiseks valige vastavad valikud.
  5. Kontrollige, et sisestatud andmed on õiged, ja jätkake maksmise lehele. Tasumine peab toimuma 30 minuti jooksul, vastasel juhul broneering tühistatakse.
  6. Maksmine toimub SEB Panga maksevärava kaudu. Tasuda saab nii Visa ja Mastercard pangakaardiga kui ka Eesti, Läti ja Leedu pangakontodega. Sisestage teile sobiva makseviisi makseandmed, vajadusel kinnitage makse oma panga turvaprotokollide kaudu. Peale maksesüsteemis makse sooritamist tuleb maksesüsteemi lehel oleva lingi abil naasta pileti registreerimisvormi juurde, vastasel juhul ostu ei sooritata ja piletid tühistatakse.
  7. Kui makse on edukas, kuvatakse teile tellimuse number, PIN-kood tellimuse haldamiseks ja võimalus salvestada piletid PDF-failina. Teie tellimuse andmed ja piletid saadetakse ka teie e-posti aadressile. Soovitame piletid kohe elektroonilisele andmekandjale salvestada. Kui maksmine ei õnnestu, viiakse teid tagasi maksevõimaluste lehele, kus saate teha uue maksmiskatse.
  8. Kui makse on tehtud, saate külastada tellimuse lehekülge, et vaadata piletite üksikasju, laadida piletid failina alla ja tühistada piletid. Pileteid saate vahetada ainult oma isiklikul kontol pärast registreerimist ja piletite lisamist oma kontole.

Piletite ostmine pärast süsteemis registreerimist

Pärast registreerimist ja süsteemi sisselogimist e-posti aadressi ja parooliga erineb piletite ostmine ainult selle poolest, et teie profiili andmed täidetakse automaatselt ja te ei pea ostetud pileteid oma kontole lisama.

Konto registreerimine süsteemis

Registreerimine ➚ pileti ostmiseks ei ole kohustuslik, kuid see võimaldab teil täita oma isikuandmed üks kord ja mitte sisestada neid iga kord pileti ostmisel, vahetada pileteid ja koguda sõite seitsmendaks tasuta sõiduks.

Registreerimisel luuakse teie konto, mis on seotud teie e-posti aadressiga kui sisselogimisega.

Registreerumiseks märkige oma ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress ja parool (vähemalt 6 tähemärki).

E-posti aadressi kinnitamiseks saate e-kirja, milles on link kinnituse lehele. E-posti kinnitamiseks kulub kaks tundi.

Kui te ei ole E-posti saanud, kontrollige oma e-posti teenuse rämpsposti kausta - võib-olla on E-post sattunud rämpsposti. Võite ka uuesti registreeruda.

Logi sisse oma piletite haldamiseks

Piletite haldamine võimaldab teil vaadata oma tellimusi (piletite ostmist), laadida alla pileteid, teha tagasimakseid ja vahetusi.

Logige sisse tellimuse numbri ja PIN-koodi abil
Saate sisse logida PIN-koodi abil, mis genereeritakse iga tellimuse jaoks. Tellimuse number ja PIN-kood kuvatakse pärast ostu sooritamist ja saadetakse teie e-posti aadressile. Kui olete PIN-koodi abil sisse loginud, saab ostetud pileteid vaadata ja alla laadida, samuti saab pileteid tagastada.

Sisselogimine e-posti ja parooliga
Kui olete registreerunud ja loonud konto, saate süsteemi sisse logida, sisestades oma E-posti ja parooli. Pärast süsteemi sisselogimist saate mugavamalt ja kiiremini pileteid vahetada, tasuta sõite koguda ja pileteid osta.

Parooli taastamine (lähtestamine)
Kui olete unustanud oma parooli, kasutage parooli taastamise funktsiooni. Sisestage oma e-posti aadress ja klõpsake saadud kirjas lingile, et taastada oma parool.

Piletite vahetamine

Vahetuse võimalus on saadaval ainult süsteemis registreeritud ja volitatud kasutajatele.

Pileteid saab vahetada kuni 24 tundi enne piletil märgitud väljumisaega.

Kui olete ostnud piletid Baltic Shuttle süsteemis ilma eelregistreerimiseta, peate esmalt registreeruma. Pärast registreerimist ja süsteemi sisselogimist lisage eelnevalt ostetud piletid oma kontole, mille jaoks peate teadma tellimuse numbrit ja selle PIN-koodi (saadetakse ostmisel e-postile). Varem ostetud piletite otsimiseks sisestage tellimuse number ja PIN-kood. Kui leitud piletid kuvatakse, kinnitage nende lisamine.

Piletid vahetatakse tagastuse vastu ja tagastussumma kantakse teie isiklikule kontojäägile. Seda saldot saab kasutada uute piletite ostmiseks.

Minge piletite vahetamise lehele, valige piletid, mida soovite vahetada, ja kinnitage see toiming. Teie konto vahekaardil "Minu vahetused" kuvatakse saldo, mis on võrdne tagasimakstud piletite väärtusega. Valige uus reis, mille soovite ümber broneerida, ja kasutage oma kontol allesjäänud saldot uute piletite ostmiseks. Kui uute piletite väärtus ületab saldot, peate vahe tasuma.

Piletite tagastamine

Teave piletite ja raha tagastamise kohta on saadaval eraldi lehel.