Menüüst
Baltic Shuttle Tickets Online ➚ süsteemis (edaspidi "süsteem") on piletite ostmine võimalik nii ilma registreerimata kui ka süsteemis registreerumisega.
Iga pileti ostmise korral teavitatakse reisijat ning saadetakse talle tellimuse number ja PIN-kood tellimuse haldamiseks e-posti aadressile.
Ilma registreerimiseta ostetud piletid saab hiljem lisada reisija kontole süsteemis.
Piletite vahetamine on võimalik ainult siis, kui need on lisatud teie kontole süsteemis, st koos registreerimisega süsteemis.
Piletite tagastamine on võimalik ilma registreerimiseta, tellimuse numbri ja PIN-koodi alusel.
Registreerimine võimaldab teil ka koguda reise, et saada allahindlust. Varem tehtud reise saab ka pärast registreerimist oma kontole lisada.
Kui ostate pileteid pärast registreerimist ja süsteemi sisselogimist, lisatakse ostetud piletid automaatselt teie kontole.
Piletite ostmise süsteem ➚ Baltic Shuttle bussireiside jaoks
Pärast registreerimist ja süsteemi sisselogimist e-posti aadressi ja parooliga erineb piletite ostmine ainult selle poolest, et teie profiili andmed täidetakse automaatselt ja te ei pea ostetud pileteid oma kontole lisama.
Registreerimine ➚ pileti ostmiseks ei ole kohustuslik, kuid see võimaldab teil täita oma isikuandmed üks kord ja mitte sisestada neid iga kord pileti ostmisel, vahetada pileteid ja koguda sõite seitsmendaks tasuta sõiduks.
Registreerimisel luuakse teie konto, mis on seotud teie e-posti aadressiga kui sisselogimisega.
Registreerumiseks märkige oma ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress ja parool (vähemalt 6 tähemärki).
E-posti aadressi kinnitamiseks saate e-kirja, milles on link kinnituse lehele. E-posti kinnitamiseks kulub kaks tundi.
Kui te ei ole E-posti saanud, kontrollige oma e-posti teenuse rämpsposti kausta - võib-olla on E-post sattunud rämpsposti. Võite ka uuesti registreeruda.
Piletite haldamine võimaldab teil vaadata oma tellimusi (piletite ostmist), laadida alla pileteid, teha tagasimakseid ja vahetusi.
Logige sisse tellimuse numbri ja PIN-koodi abil ➚
Saate sisse logida PIN-koodi abil, mis genereeritakse iga tellimuse jaoks. Tellimuse number ja PIN-kood kuvatakse pärast ostu sooritamist ja saadetakse teie e-posti aadressile. Kui olete PIN-koodi abil sisse loginud, saab ostetud pileteid vaadata ja alla laadida, samuti saab pileteid tagastada.
Sisselogimine e-posti ja parooliga ➚
Kui olete registreerunud ja loonud konto, saate süsteemi sisse logida, sisestades oma E-posti ja parooli. Pärast süsteemi sisselogimist saate mugavamalt ja kiiremini pileteid vahetada, tasuta sõite koguda ja pileteid osta.
Parooli taastamine (lähtestamine) ➚
Kui olete unustanud oma parooli, kasutage parooli taastamise funktsiooni. Sisestage oma e-posti aadress ja klõpsake saadud kirjas lingile, et taastada oma parool.
Vahetuse võimalus on saadaval ainult süsteemis registreeritud ja volitatud kasutajatele.
Pileteid saab vahetada kuni 24 tundi enne piletil märgitud väljumisaega.
Kui olete ostnud piletid Baltic Shuttle süsteemis ilma eelregistreerimiseta, peate esmalt registreeruma. Pärast registreerimist ja süsteemi sisselogimist lisage eelnevalt ostetud piletid oma kontole, mille jaoks peate teadma tellimuse numbrit ja selle PIN-koodi (saadetakse ostmisel e-postile). Varem ostetud piletite otsimiseks sisestage tellimuse number ja PIN-kood. Kui leitud piletid kuvatakse, kinnitage nende lisamine.
Piletid vahetatakse tagastuse vastu ja tagastussumma kantakse teie isiklikule kontojäägile. Seda saldot saab kasutada uute piletite ostmiseks.
Minge piletite vahetamise lehele, valige piletid, mida soovite vahetada, ja kinnitage see toiming. Teie konto vahekaardil "Minu vahetused" kuvatakse saldo, mis on võrdne tagasimakstud piletite väärtusega. Valige uus reis, mille soovite ümber broneerida, ja kasutage oma kontol allesjäänud saldot uute piletite ostmiseks. Kui uute piletite väärtus ületab saldot, peate vahe tasuma.
Teave piletite ja raha tagastamise kohta on saadaval eraldi lehel.