Pileti tagastamise poliitika

Reisijal on õigus reis täielikult tühistada (kõik ostetud piletid) või osaliselt (tagastada ainult osa piletitest).

Palun arvestage, et reisi tühistamise asemel saate piletid ise ümber vahetada , tagastades raha ja ostes uue pileti.

  • Kui pilet tagastati varem kui 24 tundi enne bussi väljumist, tagastatakse reisijale 80% reisi maksumusest.
  • Kui pilet tagastati 24 kuni 12 tundi enne bussi väljumist, tagastatakse reisijale 50% reisi maksumusest.
  • Kui pilet tagastatakse hiljem kui 12 tundi enne bussi väljumist, siis raha reisijale ei tagastata.

Kui kasutate meie teenuseid tulevikus, saate piletihinna 100% ulatuses oma isiklikul kontol olevale jäägile tagasi maksta. Jääki saab piletite ostmiseks igal ajal kasutada. Kui piletite maksumus ületab jäägil oleva summa, peate vahe tasuma. Jäägil olevaid vahendeid ei saa pangakontole tagastada, seda saab kasutada ainult uute piletite ostmiseks. Lisateavet piletite tagastamise ja uute piletite ostmise kohta leiate piletite vahetamise teabest .

Meie veebisaidilt veebist ostetud piletite tagastamine

Saate ise veebist ostetud pileti tagastada oma isikliku konto kaudu . Lingi oma isiklikule kontole leiate ka piletitega saadetud e-kirjast. Isiklikule kontole sisselogimiseks peate sisestama tellimuse numbri ja PIN-koodi. Valige piletid, mida soovite tühistada.

Tagasimakse tehakse 15 tööpäeva jooksul.

Eripakkumiste raames ostetud piletid ei ole tagastatavad.

Me ei hüvita piletiraha, kui reis ei toimunud järgmistel põhjustel:

  • valed andmed piletil;
  • vajalike dokumentide, näiteks kindlustuse, viisade, reisidokumentide jms puudumine.